Friday 12 June 2009

Coobaaannnn


Hari ini 12 Jun 2009..tah nape tah aku tetiba jek nak create blog....dah lama dah pasang niat tapi tak gak sign up...bila dengar banyak komen2 dari sahabat kat msia kata FP..kata macam siput sedut kalo nak upload gambo..tu ler aku buat blog ni...kira ni test power la ni...



Alhamdulillah...puas hati dan gumbira sekali hari ni sebab rasanya dah berjaya mengcreate satu blog...puas sepagi2an aku mengodeh blog ni...akhirnya.....dapatlah aku lihat hasilnya..tp aku rasa belum puas hati lagi..aku nak touch - up sikit sana sini...supaya lebih chantek...
sebenarnya aku nak jadikan blog ni semacam diary peribadi aku....kat fp aku lebih byk letak gambar2..tp kat sini aku nak lebih banyak menulis...kena bermula dari sekarang....azam nih!!
Cukuplah buat permulaan ni...

2 comments:

zafwah said...

waaaa....kagum..kagum..layo rumah baru ko kak...byk lg la sumber bacaan aku pas ni...muahahaha..

kak cahaya said...

eh..aku baru jek buat ari ni...tak bersedia utk pameran lagik..dah ada orang cium bau dah..pantas la ko