Thursday 11 October 2012

PMR 2012

Asalamualaikum semua hari ini 11/10/2012 bersamaa hari khamis hari ke 3 peperiksaan PMR berlangsung. Hari pertama BM1, BM2, Agama Hari kedua BI1, BI2, dan Geog Hari ketiga Science 1, Sc2 dan Sejarah Esok jumaat takde periksa , sambung isnin (Hari keempat MATHS 1 Maths2, Kemahiran Hidup. Analisis setakat hari ini ialah..bula tahan mencabar soalan2 tahun ni, tetapi tidak sampai kesusahan yg terlampau, tapi kakak kata geog mmg sangat susah. MMMmmmm tak tau la aku nak komen kan. Aku malas nk selidik lebih2 sbb taknak dia fikir sgt pasal subjek yg dah lepas. aku wat tak tau je dan soh dia tawakkal. Aku tak tanya pon lebih2. Aku lebih suka dia tumpukan pada subjek yg akan datang..itu adalah lebih baik. petang ni tak tau la macam mana sibjek sejarah. Selalunya dia lemah sikit..tawakkal aje lah. moga keputusan memihak kepda anak ku..aminn Tak sabar nk tunggu dia habis periksa sbb dah tak de org nk urut kaki aku huhuhu

No comments: