Tuesday 31 May 2011

turun kg!!

Assalamualaikum semua

tak ade apa nak update

cuba aku prasan sebulan 2 ni muka nmpk cengkung...berat bdn turun 2kg!.. dulu masa kat UK aku sgt takut kalo blk msia kang gemuk sbb ramai kengkwn yg camtu, bagai di pam2. tapi aku terbalik pulak. Apa sebabnya ek. mungkinkan sbb penat. Mu gkin juga sbb aku ni mmg slalu control diet (mskn) bkn control kuantiti mknn tp apa jenis mskn. Kunun2 nak kuruskan laki aku, tgk2 aku yg makin kecut, dia tak kecut2 gak...adoohai.

Kat rumah aku slalu msk rebus2 dan bakar. Jrg sekali msk yg bersantan. agaknya tu la pslnya jadik kurus kot, tambah pulak kuar masuk amik anak skolah dan jadual yg semakin padat (sbb dah ada kelas tajwid). ahari2 berkejor2 ke sana ke mari. Mungkin ada yg kata aku lagi penat sbb bekerja, tapi barang diingat korang kerja dlm ekon, aku keje berjemur hari2. lepas mkn aku bakar lemak lagi dan lagi dan lagi.

haaa satu lg nak bgtau, aku tak sabar nak g campig jumaat sabtu ni. Camne la gaknyer ek rasanya camping kat msia ni. tu la pasalnya try test satu mlm dulu aje, kalo best lain kali leh g lagi...

tetiba mls plak nak tulis..tata dulu la ek

No comments: