Thursday 22 December 2011

tumpang gembira

Assalamualaikum semua

sebenarnya ada bende yg aku nak ceritakan tp sbb malas nk menaip...so aku pilih berita yang paling latest skali ...iaitu hari ini 22hb Dec 2011 adalah hari result PMR keluar. Anak aku tak de ler yg terlibat, tetapi anak2 sedara aku 5 orang yg menduduki peperiksaan ini. Ramai tu kan. belah aku ada 2 orang, belah nazri ada 3 orang.

Belah nazri dulu lah yer, Nur Auni iaiatu anak kakak nazri yg sulung dapat 9A, Nabiha anak abg nazri yg no 3 dpt 8A1B, anak abg dia yg no 2 pulak alamak lupa nama dia, dpt 7A1B. Belah aku pulak, anak kaklong aku dpt 9A, anak abang aku , anis dia dpt 4A 4B.. mm begitulah kisahnya

Ishhh nerbeslah aku camni taun depan umairah PMR, maisarah pulak UPSR...permudahkanlah ya Allah amiinn..


Hari ni pon aku g wat follow up ngan Dr Hanisah, so far so gud. Dr kata sumenya clear rahim dah ok dan kalo nk pregnant lg bule tunggu period dtg 2-3 kali...lps tu bule pregnantlg. Kalau tak pon bule stop. Sebab2 terjadinya keguguran pon tak dpt dikenal pasti.
Tp yg sedapnya lps balik spital w/pun aku masih dlm pantang sempat lagi aku menonong g trus tengok wayang.. hehe syyyy jgn bising2 nnt mak aku tau..mam**s. yeyyy sempat ler aku nengok ombak rindu, aku, kakak dan kakcik. ayahnya hud dan dhia tgk alvin and d chipmunk.
oklah malas nak tulis lagi, nak tengok tv pulak..tata

wasalam

3 comments:

eija said...

oo nnt aku repot mak ko kak!!!!

kak cahaya said...

hahaha..jaga ko ja...kalo mak aku tau maknanya ko ler punyer keje..

Hidayah said...

k yati, sorry to hear.. (sorry lmbt juga.. huhu..) anyway, insyaAllah ada rezeki lagi blh dpt lagi.. tgk2 kembar lagi.. hahaha.. make sure bdn betul2 sihat kak.. ada mkn folic acid x? (eh, mesti dr prescribe ek)..