Monday 21 February 2011

My Leaveing Songs 2011

Assalamualaikum semua

hari ini 22hb Feb 2011 bersamaan selasa

Dibawah aku nak copy paste my leaving song from my son....remember..aku copy paste aje tau..so tiada grammer check tau...hehe

Sebelum tu..aku nak tanya korang..kalo korang baca surat ni dari anak korang sendiri, apa korang rasa. Surat ni ko terjumpa..dan anak ko wat sembunyi2 dari pengetahuan ko...

Ooh when this is the day, I will miss you again.
But you,will find your way, and your bestest friends.
But then you will feel so alone, because you have no more, friends.
But then if you miss them so much, then try to close my eyes, and then say what you want.
But I am leaveing UK! too Malay, but still I miss UK,
I close my eyes!.
So you will.But dont say bad words like never lick me so never ever

I Miss UK to Malay

The end

what do u think as a mum....sob sob sob
kalau buleh ingin memenuhi hasrat anak2 dan mengembirakan mereka, tetapi apakan daya....kene ajar mereka menerima hakikat dan takdir Allah....

Sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yang terbaik utk hambanya

1 comment:

teratakmuslaily said...

sob sob sob.. sedey kan..
liyana la yg slalu buat nota cam nie.. kalau aku curi curi baca diari dia mcm2 dia tulis huhuhu...