Wednesday 19 January 2011

yang baru-baru

Assalamualaikum..
kalau tgk tajuk cam aku beli mende2 baru kan...tp taklah.....aku cuma nak update berita2 yang terbaru jek.

Hari 20 Jan 2011~20.01.2011
Cantik jugak tarikh hari ni kan..mmm sesaja je aku nk update perkembangan terkini anak2 sekolah. Kakak dan Maisarah setakat ni alhamdulillah tak ada masalah berat. Cuma biasalah bila student baru masuk mestilah glamour sikit kan....sah2 ler ramai yg anta surat la dan tah apa2 lg...harap2 tak lah melarat2.

Hud pulak nmpak cam dah kurang sikit meragam, kalau dulu hampir hari2, tapi sekarg seminggu dlm 2 kali jek. Nampak pon dia dah mula berkomunikasi ngan kwn2 sekelas, w/pun still nmpk quiet.
Dhia pon dah tak nangis2 lg g skolah...cuma dia slalu komplen cikgu garang. Aritu dia kata the tocang teacher always marah me. Dan smlm dia kata U know that teacher (bermaksud cikgu yg slalu marah dia), when she get angry, her face become more scary"...hahaha....si nazri dah sibuk nk jumpa pengetua jek ..nk komplen. Aku kata takyah, biarkan aje...training nnt dia nk masuk darjah 1...kalau tak kang terkejut pulak dia bila masuk real school cikgu lagi garang. Asalkan cikgu tak pukul dia sudahlah.

Bapnya pon ada gak mslh...ingatkan anak2 je...rupanya bapaknya sama naik sibuk bila bdk2 start skolah ni. Semalam sakit dia kat UK tu dtg balik. Aku carik2 ubat dia tah kat mana aku letak, maklumler pindah dari UK ke sini....simpan punya simpan sampai lupa kat mana aku letak. nakg klinik pon dia tak sempat.....sib baik tak melarat sgt. Aku tau kalo sakit dia tu dtg blk, maknanya dia stresss. Masa writing up dia slalu kene, ni pulak lepas pegang post baru dia kene lg. Bermaknanya dia stress.
Alahai...tak sempat nk citer panjang,,....terasa2 pulak nk uks ..uks...uks....aku p toilet dulu ye.

Salam

No comments: