Monday 13 July 2009

untuk kawan2 yang bertanya

Bukan nak bagitau kat semua orang tapi cuma nak berkongsi kepada 2-3 orang yang dah pesan untuk beritahu keputusan blood test hampir 2 minggu yang lepas. Selepas seminggu...hari Khamis lepas aku call semula GP untuk tau keputusan ujian darah...pihak gp dah kata kalau derang tak telefon aku maknanya resultnya normal tapi aku bole call gp kalau nak kepastian. Aku pon call aa . Alhadulillah tak perlu risau katanya...cuma ada sedikit changes pada blood count tp tak merbahaya...Alhamdulillah...aku bukannya apa..bila slalu tak sihat ni seriau juga kan...mana la tau ada yang tak kena alam badan ni...Aku slalu fikir yang bukan2...slalu ingat kalau aku ada penyakit kronik tapi tak dapat detect awal....tapi bila dah buat blood test ni lega lah sikit...so aku ingat skarang ni nak sambung makan supp yang izan jual tu..aku rasa serasi la pulak..nak stabilkan semula blood count aku...so kepada kawan2 yang ada di luar sana sama2 lah kita berdoa agar kita sentiasa berada dalam nikmat kesihatan dan iman yang tinggi Amin..

1 comment: