Monday 17 May 2010

syok sendirik...

Nak kata sedih...macam sedih...tapi tak ler sedih sangat
Nak kata tak sedih sedeyy la jugak
sepatutnya hari ni hari yang gembira...masak sedap2....tp ...
patut masak2 ke?
atau patut rehat ke memanja2kan diri?
atau ... aku patut buat apa ek?

14 tahun masa berlalu ... tak ade sesapa kah ingat tarikh ni?...aku sorang ke yang ingat?...nak salahkan orang ke?...atau ...camne ek?

Mmmmm...tak pe lah...bukan penting sangat pun..
buat tak perasan jek la...

mari sronok2kan hati sendirik....tido ke?...

4 comments:

Anonymous said...

Salam...

Anniversary ke kak?? Kalu ye, Happy Anniversary!! Moga berbahagia and dimurahkan sezeki selalu....ameen.

-Nadira Zin_

kak cahaya said...

wasalaam dira...huhuhu ak ah anniv aku...tp laki aku bule tak ingat..tu yg sedey tak pasal2....aku bg hint2 kat dia baru dia ingat...
neway mekasey...wish kat akak..

sya said...

happy anniv kak...jgn sedey2...a.nazri duk pikir phd dia jek tu agaknya :D

kak cahaya said...

sebeno nya dia dah ltk reminder kat tepon dia sya...tp bila bunyi tu dia tak ingat plk...dia ingat alarm skul dia...trus matikan tanpa tgk...tu yg trus terlupa....tp tak pela...dia dah wish dah pon..w/pun terpaksa aku bg hint dulu..